Zwroty i reklamacje

  1. Zwroty są akceptowane w ciągu 30 dni od daty zakupu.
  2. Klient jest odpowiedzialny za zapewnienie przesyłki zwrotnej. Należy skontaktować się z naszym działem obsługi klienta, aby uzyskać informacje dotyczące procedury zwrotu i otrzymać niezbędne instrukcje dotyczące adresu zwrotu.
  3. Zwroty są bezpłatne. Nie pobieramy opłat za proces zwrotu towaru.
  4. Uwaga: Polityka zwrotów nie obejmuje produktów z wyprzedaży końcowej. Produkty zakupione w ramach wyprzedaży końcowej są sprzedawane „w stanie, w jakim się znajdują” i nie podlegają zwrotowi ani wymianie, chyba że są wadliwe lub uszkodzone w momencie otrzymania.
  5. Produkt odsyłany musi być nowy.

W przypadku pytań lub wątpliwości dotyczących naszej polityki zwrotów, zachęcamy do skontaktowania się z naszym działem obsługi klienta. Jesteśmy tu, aby pomóc!